Hallituksen jäsenet

• Kristian Hyvönenpuheenjohtaja — OTM
  • Aarne Norbergvarapuheenjohtaja — DI, elokuvailmaisun opettaja, elokuvantekijä
  • Jorma Pärssinensihteeri — KL, FM, steiner- ja peruskoulun luokan- ja aineenopettaja
  • Viivi Stöltingrahastonhoitaja — lähihoitaja
  • Maria Kanko — FM, steinerkoulun biologian ja maantiedon opettaja
  • Tomi Salmi — timpuri ja muurari

Yleisvarajäsenet:

• Hannele Huida — FM, englannin- ja saksanopettaja, äänihoitaja, hyvinvointialan yrittäjä
  • Lyydia Ludwig — FM, venäjän- ja suomenopettaja
  • Eeva-Liisa Salo — steinerpedagogi, varhaiskasvattaja, kouluttaja

Ota yhteyttä

Yhdistyksen hallitukseen saat helposti yhteyden lähettämällä oheisen lomakkeen. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Täytä lomake ja lähetä.

Yhteydenotto

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt, että käsittelemme henkilötietojasi siihen vastataksemme ja lomakkeen henkilötietoja voidaan lähettää myös sähköpostitse.

Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry:n tietosuojaseloste.
Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry:n säännöt.

Tilaa uutiskirje, niin saat ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta ja kutsuja tapahtumiin

Tilaa uutiskirje!

Sähköpostiosoite

Haluan saada Steinerkoulu Tammerin uutiskirjeen ja annan luvan nimeni ja sähköpostiosoitteeni tallentamiseen.

Henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen ylläpitämässä palvelussa. Uutiskirjerekisteri sijaitsee MailChimp-uutiskirjepalvelussa Yhdysvalloissa. MailChimp on sitoutunut noudattamaan viimeisimpiä EU:n tietosuoja-asetuksen ehtoja mahdollisissa GDPR:n alaisien henkilötietojen siirrossa Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa napsauttamalla sähköpostiviestiemme alatunnisteessa olevaa linkkiä. Lisätietoja tietosuojakäytännöistämme on verkkosivuillamme.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.