Liity yhdistyksen jäseneksi

Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus tukea hanketta ja osallistua konkreettisesti uuden koulun perustamiseen. Saat säännöllisesti tietoa hankkeen etenemisestä, voit vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja sinut kutsutaan yhdistyksen järjestämiin seminaareihin sekä muihin tilaisuuksiin. Yhdistyksen jäsenenä pääset myös jäsenhuoneen keskusteluihin ja toimintaan mukaan.

Yhdistys perii jäseniltä seuraavia maksuja toimintansa rahoittamiseksi

Yhdistyksen jäseneksi liittymisestä: Liittymismaksu kaikilta jäseniltä 10€

Yhdistyksen jäsenmaksu kalenterivuodelta: • Varsinainen jäsen 25€ • Kannattava henkilöjäsen minimi 25€, yläraja avoin • Kannattava yhteisöjäsen minimi 50€, yläraja avoin

Tietojen käsittely

Jäsentiedot kerätään Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen jäsenrekisteriin, jota ylläpidetään Yhdistysavaimen jäsenrekisteripalvelimella. Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen tietosuojaselosteesta löydät lisätietoja rekisteristä ja rekisteröidyn oikeuksista:

Täytä hakulomake huolellisesti

Tilaa myös uutiskirje, niin saat ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta ja kutsuja tapahtumiin

Tilaa uutiskirje!

* indicates required
Sähköpostiosoite

Haluan saada Steinerkoulu Tammerin uutiskirjeen ja annan luvan nimeni ja sähköpostiosoitteeni tallentamiseen.

Henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen ylläpitämässä palvelussa. Uutiskirjerekisteri sijaitsee MailChimp-uutiskirjepalvelussa Yhdysvalloissa. MailChimp on sitoutunut noudattamaan viimeisimpiä EU:n tietosuoja-asetuksen ehtoja mahdollisissa GDPR:n alaisien henkilötietojen siirrossa Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa napsauttamalla sähköpostiviestiemme alatunnisteessa olevaa linkkiä. Lisätietoja tietosuojakäytännöistämme on verkkosivuillamme.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.

Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry:n tietosuojaseloste.
Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry:n säännöt.