Steinerkoulu Tammerin tiedotustilaisuus 26.10.2022

26.10.2022

Steinerkoulu TAMMER on valmis aloittamaan toimintansa elokuussa 2023. Koululle on nyt vuokrattu opetustilat, haettu opetuslupaa ja neuvoteltu laatusopimus.

Opetustilat vuokrattu Epilästä

Steinerkoulu TAMMER avaa ovensa Epilässä elokuussa 2023 ensimmäisen ja toisen luokalla oppilaille. Yhdistys on vuokrannut Tampereen seurakuntayhtymältä Epilän toimintakeskuksen tilat, jotka riittävät kasvavan koulun tarpeisiin uusille vuosi­luokille 3–5 vuodeksi. Sinä aikana koulu hankkii uudet tilat Länsi-Tampereelta.

Koulut vuokraamat tilat ovat osoitteessa Suurmäenkatu 5, Tampere.
Karttalinkki: https://goo.gl/maps/Nx3s3UH7uJpQ5Kv1A

Steinerkoulu Tammerin tiedotustilaisuudessa 26.10.2022 Steinerkasvatuksen liiton toiminnanjohtaja Pia Pale keskustelemassa Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen puheenjohtajien Kristian Hyvönen ja Aarne Norberg kanssa.