Kutsu yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen

15.6.2022

Aika:   Keskiviikkona 29.6.2022 klo 18.00

Paikka: Tipotien luentosali, Tipotie 4, Tampere (käynti pääsisäänkäynnistä)

KEVÄTKOKOUS

Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja muut kutsussa mainitut asiat:

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaaminen

2. Kokouksen järjestäytyminen

- Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa

3. Laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

4. Esityslistan hyväksyminen

5. Toimintasuunnitelman, tulo- ja menoarvion sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruuden vahvistaminen seuraavalle tilikaudelle.

Hallituksen esitys jäsenmaksun osalta: liittymis- ja jäsenmaksut pidetään entisellään, joka on: varsinainen jäsen 20 €, kannattaja jäsen minimi 20 € yläraja avoin, yhteisöjäsen 50 €. Kaikkien liittymismaksu 10 €.

6. Hallituksen puheenjohtajan ja muiden jäsenten valinta erovuoroisten tilalle.

- Yhdistyksen hallitukseen kuuluu puheenjohtaja ja vähintään kolme ja enintään yksitoista muuta varsinaista jäsentä sekä enintään kuusi yleisvarajäsentä.

7. Valitaan yksi tai kaksi toiminnantarkastajaa ja varatoiminnantarkastajaa taikka yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja varatilintarkastajaa.

8. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.

- Muina asioina tiedotetaan yhdistyksen tämänhetkisestä tilanteesta ja suunnitelmista.

Hallitus toivoo runsasta osallistujamäärää! Kokous on avoin ja yhdistykseen on mahdollista liittyä kokouksen yhteydessä. Myös hallitusta voidaan täydentää.

Tervetuloa!

Hallitus - Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry