Hae lapsellesi oppilaspaikkaa

Haku on avoinna Steinerkoulu Tammerissa syksyllä 2024 alkavaan opetukseen vuosiluokilla 1 – 3.

Ilmoittautuminen on alustava. Oppilasvalinnan perusteista päätetään johtosäännössä, joka vahvistetaan opetusluvan myöntämisen jälkeen. Ilmoittautumiset raukeavat mikäli opetuslupaa ei myönnetä.

Oppilaspaikan hakeminen ei edellytä yhdistyksen jäseneksi liittymistä, mutta jäsenyydelläsi voit tukea koulun perustamista ja pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan sekä saat säännöllisesti tietoa kouluhankkeen etenemisestä.

Tietojen käsittely

Oppilasilmoittautumiset kerätään Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen erilliseen rekisteriin, jota ylläpidetään Yhdistysavaimen palvelimella. Oppilasrekisteri ei ole sama kuin yhdistysrekisteri. Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen tietosuojaselosteesta löydät lisätietoja rekisteristä ja rekisteröidyn oikeuksista:

Täytä hakulomake huolellisesti

Yhteystietoja saa käyttää kodin ja koulun väliseen yhteistyöhön
Suostumus alaikäisen ja tämän huoltajien henkilötietojen käsittelyyn

Tilaa myös uutiskirje, niin saat ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta ja kutsuja tapahtumiin

Tilaa uutiskirje!

* indicates required
Sähköpostiosoite

Haluan saada Steinerkoulu Tammerin uutiskirjeen ja annan luvan nimeni ja sähköpostiosoitteeni tallentamiseen.

Henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen ylläpitämässä palvelussa. Uutiskirjerekisteri sijaitsee MailChimp-uutiskirjepalvelussa Yhdysvalloissa. MailChimp on sitoutunut noudattamaan viimeisimpiä EU:n tietosuoja-asetuksen ehtoja mahdollisissa GDPR:n alaisien henkilötietojen siirrossa Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa napsauttamalla sähköpostiviestiemme alatunnisteessa olevaa linkkiä. Lisätietoja tietosuojakäytännöistämme on verkkosivuillamme.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.

Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry:n tietosuojaseloste.

Tampereen seudun steinerkouluyhdistys ry:n säännöt.