Tervetuloa syyskokoukseen!

17.11.2022

Tule mukaan rakentamaan Steinerkoulu Tammeria!

Tervetuloa Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen keskiviikkona 30.11.2022 klo 18. Kokouksen alussa voit hakea yhdistyksen jäseneksi. Näet samalla uudet koulutilat Epilässä, sekä tutustut ihmisiin hankkeen takana.

Syyskokouksen asialistalla ovat tilinpäätös ja toimintakertomus. Muina asioina kerrotaan yhdistyksen tämänhetkisestä tilanteesta ja suunnitelmista.

PAIKKA: Steinerkoulu Tammerin tuleva toimipaikka Epilässä.
OSOITE: Suurmäenkatu 5, Tampere.

Steinerkoulu Tammerin koulurakennus sijaitsee puiston keskellä, Epilän ja Tohlopin välissä olevan harjun päällä.

Liity jäseneksi!

Voit liittyä yhdistyksen jäseneksi täyttämällä hakemuksen täällä. Minkälaisen koulun sinä haluat?

Tilaa uutiskirje, niin saat ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta ja kutsuja tapahtumiin.

Tilaa uutiskirje!

Sähköpostiosoite

Haluan saada Steinerkoulu Tammerin uutiskirjeen ja annan luvan nimeni ja sähköpostiosoitteeni tallentamiseen.

Henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti Tampereen seudun steinerkouluyhdistyksen ylläpitämässä palvelussa. Uutiskirjerekisteri sijaitsee MailChimp-uutiskirjepalvelussa Yhdysvalloissa. MailChimp on sitoutunut noudattamaan viimeisimpiä EU:n tietosuoja-asetuksen ehtoja mahdollisissa GDPR:n alaisien henkilötietojen siirrossa Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa napsauttamalla sähköpostiviestiemme alatunnisteessa olevaa linkkiä. Lisätietoja tietosuojakäytännöistämme on verkkosivuillamme.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.